Dekor panel

Kreatív falpanel


Ez egy nagyszerű módja annak, hogy feldobjuk falunkat! Olyan anyagot válasszunk, ami illik szobánk stílusához, akár megegyezhet a szőnyeggel vagy párnahuzattal esetleg a függönnyel. Én azért szeretem ezt a megoldást, mert olcsó, nem kell hozzá profizmus, bárki elkészítheti és könnyen cserélhető! Minden évszakban felfrissíthetjük otthonunkat egy egyszerű anyagcserével! Nézzük meg hogyan kell csinálni:

Hozzávalók:

* szög pisztoly
* festő vászon ( ízlésünknek megfelelő méret, én 2db 45x160cm vászont választottam)
* ehhez megfelelő mennyiségű  anyag, az én esetemben 50 széles anyagból 180cm kell
* vasaló és vasalódeszka
* rajzszeg

Elkészítése:

1. Vasaljuk ki anyagunkat

2. Majd terítsük rá a munkafelületünkre úgy, hogy a mintánk az asztallap felé nézzen. Helyezzük rá a festő vászont elejével lefordítva az anyagra

3. Tegyük az anyagunkat pozícióba, használjuk a rajzszegünket, hogy bebiztosítsuk

4. Miután megfelelően elhelyeztük a szögbelövőnkkel rögzítsük először középen kétoldalt

5. Ellenőrizzük le, hogy helyén maradt e az anyagunk

6. Ha minden jó akkor folytassuk a rögzítést a festő vászon kerethez. Mindig amikor használjuk a
szögbelövőt ne egy oldalon haladjunk hanem felváltva az ellentétes oldallal haladjunk. Mindig ügyeljünk arra is, hogy az anyagunk legyen sima és ne gyűrődjön

7. Gyakran nézzük meg, hogy az anyagunk helyén maradt e

8. Miután rendesen rögzítettük kivehetjük a rajszegeket.

És ezzel készen van a dekor panelünk!

Hozzászólás